Nasza przygoda rozpoczęła się 20 czerwca na lotnisku Chopina w Warszawie. Po przylocie do Kutaisi w Gruzji rozpoczęliśmy zwiedzanie tego bajecznego kraju w, którym widoki zapierały dech w piersiach. W naszym wyjeździe oprócz Regionu IPA Kętrzyn brali udział Członkowie Regionu IPA Stragard, Szczecin, Olsztyn i Kołobrzeg. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy muzeum Stalina w Gori i Mccheta. Jednak chyba największe wrażenie na wszystkich zrobiło skalne miasto w Uplisyche.

Następnego dnia zwiedzaliśmy stare Tibilisi. Oczywiście nie obeszło się bez pamiątkowego zdjęcia całej grupy oraz kolegami z gruzińskiej policji.

Kolejny dzień przyniósł dalsze niezapomniane widoki w oraz ku naszemu zaskoczeniu spotkaliśmy naszych kolegów z Gruzińskiej Straży Granicznej na pograniczu Gruzji i Azerbejdżanu.

Wodospad Gweleti dał nam chociaż odrobinę ochłody.

W bajecznym otoczeniu podziwialiśmy kościół Sameba

Będąc w Armenii podczas wędrówki do kanionu spotkaliśmy rodziny armeńskie, które serdecznie nas przywitały i zaprosiły do swojego stołu.

Budowa skał w kanionie zapierała dech.

Tatew

Erewań, piękna stolica Armenii.

Mieliśmy okazję degustacji sławnych koniaków z Araratu.

Przygnębiającym miejscem było zwiedzanie Muzeum Ormian, ale tego punktu na prawdę nie można ominąć. W tym miejscu znajduje się wiecznie płonący ogień i mnóstwo kwiatów przynoszonych przez ormian.

Tego dnia także zwiedziliśmy piętrowe skalne miasto w Wardzi. Cóż można powiedzieć: bajeczne i niesamowite

Szchara jedna z najwyższych gór w Gruzji.

Zimne piwo pod lodowcem z Krzysztofem ze Szczecina, bezcenne.

Region IPA Kętrzyn przy elektrowni wodnej w Gruzji

Spotkanie na szczycie delegatów Regionów podczas Supry.

W bardzo wielkim skrócie tak wyglądała nasza wyprawa. Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział i zapraszamy do następnych wyjazdów.