Dzięki ofercie Biura Podróży TUI Polska przedstawiciele Regionu IPA Kętrzyn oraz ich sympatycy mogli wziąć udział w zorganizowanym wypoczynku w Egipcie. Relaksowaliśmy się  w okolicach Marsa Alam, w pełnym zieleni i kwiatów hotelu, Dream Lagoon Beach Resort położonym nad Morzem Czerwonym.

Wypoczynek 15 osobowej grupy trwał od 23 lutego do 2 marca 2019 r. Podczas pobytu uczestniczyliśmy w organizowanych prze obsługę hotelu animacjach. Pomimo trwającej jeszcze zimy temperatury w dzień wahały się w granicach 23 – 29 °C natomiast w  nocy około 18  °C. Przy takich temperaturach cała grupa korzystała ze słońca  oraz kąpieli morskich. Podziwialiśmy też położoną niedaleko rafę koralową, w której można było spotkać min. żółwie i płaszczki oraz mnóstwo kolorowych ryb i innych mieszkańców morza.

Na plaży można było się natknąć na małe kraby w muszelkach.

Nie mogło też zabraknąć wycieczki na pustynię. Jechaliśmy tam  kładami. Odwiedziliśmy także osadę Beduinów i oglądaliśmy zachód słońca.

Kolejną  frajdą była przejażdżka na wielbłądach.

W niedużej odległości od plaży hotelowej  znajdował się rezerwat rafy koralowej zwany „domem delfinów”. Gdzie,   dzięki ekipie z Centrum Nurkowania Scuba World oraz menadżerowi,  Panu Tomkowi Literackiemu snurkowaliśmy.  Serdecznie dziękujemy za okazaną nam pomoc.

Obsługa restauracji, w której spożywaliśmy posiłki była bardzo miła i zawsze uśmiechnięta.  Każdego dnia serwowane były wyśmienite , inne dania inspirowane kuchniami całego świata.

Omar,  szef restauracji zawsze pomocny  czuwał żeby wszystko było w znakomitym porządku.

Wyjazd ten pozostanie nam na długo w pamięci i zamierzmy w przyszłym roku go powtórzyć. Egipt jest wspaniały i otwarty na turystów . Mieszkańcy okazują dużo ciepła i serdeczności.